-
PLUS
Krönika: Tunnare telefoner som gör skillnad
-
PLUS
Specialtest: Dubbel batteritid med esim i Galaxy Watch 8 Classic
-
PLUS
Krönika: In i framtiden med en uråldrig mobil
-
PLUS
Samsung Galaxy S7 vs S25 – Så mycket har hänt på nio år
-
PLUS
Duell i tunnaste vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Honor Magic V3
-
PLUS
Krönika: Världens tunnaste mobiltelefon
-
PLUS
24 timmar med nya Samsung Galaxy
-
PLUS
Samsungs lansering av Galaxy Z Flip 7, Z Fold 7 och Galaxy Watch 8 på djupet
-
PLUS
Krönika: När en mobiltelefon förtjänar en allvarlig varning
-
PLUS
Mobil svarar: Uppdateringskrav, Doro-kritik, bättre ljud, Huawei-alternativ och mer
30 dagar
Telia inför testperiod på abonnemang

Testa i 30 dagar och säg upp hela klabbet om du inte är nöjd, det är Telias nya erbjudande för nya och befintliga kunder.
Från och med måndag den 20:e oktober inför Telia en testperiod på deras fem stora tjänsteområden; mobiltelefoni, mobilt bredband, fast telefoni, fast bredband och övriga tjänster.
Tanken är att nya och befintliga användare ska kunna testa företagets tjänster en månad för att se om det funkar för dem och om de inte är nöjda är det bara att lämna tillbaka rubbet, även med tillhörande hårdvara om du skulle köpt ett abonnemang med mobil till exempel.
Den nya tjänsten innefattar inte kontantkort, tv-apparater, kanalpaket från Viasat, kostnader för utlandssamtal eller roaming, hårdvara som köps separat eller tjänster som köps hos Telias återförsäljare. Men i övrigt är det helt enkelt som en provmånad där du bara behöver betala för första månaden.