-
PLUS
Krönika: Bästa prylen jag någonsin köpt
-
PLUS
Nyheterna som gör mobilens batteri bättre
-
PLUS
Krönika: 7 års uppdateringar men laddkontakten är slut
-
PLUS
Duell: Vikbara Honor Magic V5 mot Samsung Galaxy Z Fold 7
-
PLUS
Krönika Apple Intelligence: Skrattretande
-
PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
-
PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
-
PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
-
PLUS
Krönika: Tunnkollaps – Motorola har 13 dagar på sig att lägga ner Edge 70
-
PLUS
Duell bästa vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Google Pixel 10 Pro Fold
Galaxy Members-appen sätter stopp
Samsung bekräftar: Tekniska problem med Galaxy Buds-erbjudande till S10
Den som förbokat en Galaxy S10 är utlovad ett par trådlösa hörlurar utan extra kostnad. Flera har dock problem med att få de utlovade hörlurarna och Samsung bekräftar för Mobil att man har tekniska problem.
Kunder som har förbokat antingen Galaxy S10 eller Galaxy S10 Plus från Samsung själva, från operatörer eller andra återförsäljare har blivit lovade att få ett par Galaxy Buds utan extra kostnad. Hörlurarna har dock inte levererats direkt utan som kund ska man beställa sina Buds i appen Galaxy Members i telefonen. Det har dock flera kunder misslyckats med.
Läsare har hört av sig till Mobil och meddelat att appen inte fungerar, att man får meddelande om felaktigt IMEI-nummer och att det även varit problem att få svar från Samsung och operatörerna angående hur man kan lösa problemet.
Till Mobil svarar Hanna Brenner på Samsung i Sverige att det rör sig om tekniska problem men hon hävdar att de jobbar löpande för att hjälpa alla kunder som stött på problem när de försökt registrera erbjudandet i sin telefon.