-
PLUS
24 timmar med nya Samsung Galaxy
-
PLUS
Samsungs lansering av Galaxy Z Flip 7, Z Fold 7 och Galaxy Watch 8 på djupet
-
PLUS
Krönika: När en mobiltelefon förtjänar en allvarlig varning
-
PLUS
Mobil svarar: Uppdateringskrav, Doro-kritik, bättre ljud, Huawei-alternativ och mer
-
PLUS
Krönika: Att bryta dominans med bättre som inte är dyrare
-
PLUS
Upptäck alla möjligheter med din Garmin-klocka – Våra bästa tips del 2
-
PLUS
Krönika: Apple Watch i Android väcker drömmen
-
PLUS
Upptäck alla möjligheter med din Garmin-klocka – Våra bästa tips del 1
-
PLUS
Krönika: Alla kan inte köpa begagnat
-
PLUS
7 viktigaste nyheterna som kommer till Iphone, Ipad och Apple Watch
Inför Mobilize Your Business 2014
Facebook: fokusera på människor – inte marknadsföring

Den 6 november avslöjar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, hur du lyckas med din marknadsföring. På Facebook och i mobilen.
6 av 10 svenska internetanvändare använder Facebook – och gör det i allt större utsträckning från sina mobiler. Med det har Facebook gjort klart att det är mobile first som gäller, inte minst för att de företag som använder sig av det sociala nätverket ska nå sina kunder.
Men vad innebär det snabbföränderliga, digitala landskapet? Hur förändrar de allt fler plattformarna spelreglerna för marknadsföring – och vilka nya möjligheter öppnar sig?
På Mobilbusiness heldagskonferens Mobilize Your Business delar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, med sig av insikter om och trender för mobil marknadsföring. Dessutom avslöjar han hur företag kan lyckas på Facebook genom att fokusera på människor, inte marknadsföring.
Läs mer om Mobilize Your Business här.
Säkra din plats i dag. Köp biljett här.