-
PLUS
Krönika: Alla kan inte köpa begagnat
-
PLUS
7 viktigaste nyheterna som kommer till Iphone, Ipad och Apple Watch
-
PLUS
Sju mobiltips för semestern – mer uppkopplad, billigare, smartare
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkarna låter andra göra jobbet
-
PLUS
Krönika: Hoppet lever – IOS och Android kan visa innovationskraft
-
PLUS
Mobil svarar: Airtag-alternativ, mobil för hörapparat, Sony Xperia och bäst från Google
-
PLUS
Krönika: Sonys resa från störst till obefintlig
-
PLUS
28 mobilabonnemang för under 200 kronor i månaden
-
PLUS
Krönika: Mobilen halkade och störtade ner i asfalten
-
PLUS
I stället för Gmail: Bättre e-post i mobilen
Inför Mobilize Your Business 2014
Facebook: fokusera på människor – inte marknadsföring

Den 6 november avslöjar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, hur du lyckas med din marknadsföring. På Facebook och i mobilen.
6 av 10 svenska internetanvändare använder Facebook – och gör det i allt större utsträckning från sina mobiler. Med det har Facebook gjort klart att det är mobile first som gäller, inte minst för att de företag som använder sig av det sociala nätverket ska nå sina kunder.
Men vad innebär det snabbföränderliga, digitala landskapet? Hur förändrar de allt fler plattformarna spelreglerna för marknadsföring – och vilka nya möjligheter öppnar sig?
På Mobilbusiness heldagskonferens Mobilize Your Business delar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, med sig av insikter om och trender för mobil marknadsföring. Dessutom avslöjar han hur företag kan lyckas på Facebook genom att fokusera på människor, inte marknadsföring.
Läs mer om Mobilize Your Business här.
Säkra din plats i dag. Köp biljett här.