-
PLUS
Krönika: Ökande likriktning och mer av samma
-
PLUS
Apples lansering på djupet
-
PLUS
Prisvärda mobiler, Swedbank, problemlösning, Xiaomi 15 Ultra och mer – Mobil ger svar
-
PLUS
Krönika: Därför kan vi förvänta oss en ny Windows-telefon - del 2
-
PLUS
Krönika: Därför kan vi förvänta oss en ny Windows-telefon
-
PLUS
Krönika: Bra jobbat! Du har simmat 1 meter – se alla uppgifter om ditt träningspass här
-
PLUS
Airpods: 11 tips för att hitta okända funktionerna och lösa vanliga problem
-
PLUS
Googles Pixel 10-lansering på djupet
-
PLUS
Krönika: När AI behöver en ständig övervakare
-
PLUS
Långtidstest: Samsung Galaxy S25
Inför Mobilize Your Business 2014
Facebook: fokusera på människor – inte marknadsföring

Den 6 november avslöjar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, hur du lyckas med din marknadsföring. På Facebook och i mobilen.
6 av 10 svenska internetanvändare använder Facebook – och gör det i allt större utsträckning från sina mobiler. Med det har Facebook gjort klart att det är mobile first som gäller, inte minst för att de företag som använder sig av det sociala nätverket ska nå sina kunder.
Men vad innebär det snabbföränderliga, digitala landskapet? Hur förändrar de allt fler plattformarna spelreglerna för marknadsföring – och vilka nya möjligheter öppnar sig?
På Mobilbusiness heldagskonferens Mobilize Your Business delar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, med sig av insikter om och trender för mobil marknadsföring. Dessutom avslöjar han hur företag kan lyckas på Facebook genom att fokusera på människor, inte marknadsföring.
Läs mer om Mobilize Your Business här.
Säkra din plats i dag. Köp biljett här.