-
PLUS
Krönika Apple Intelligence: Skrattretande
-
PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
-
PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
-
PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
-
PLUS
Krönika: Tunnkollaps – Motorola har 13 dagar på sig att lägga ner Edge 70
-
PLUS
Duell bästa vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Google Pixel 10 Pro Fold
-
PLUS
Krönika: Iphone Air kommer att floppa
-
PLUS
Nästa flaggskepp, T9, Lyca Mobile, vad är bildmotor och mer – Mobil svarar
-
PLUS
Krönika: Allt är relativt, storleken också
-
PLUS
Duell: Samsung Galaxy A17 mot Motorola Moto G56
Inför Mobilize Your Business 2014
Facebook: fokusera på människor – inte marknadsföring
Den 6 november avslöjar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, hur du lyckas med din marknadsföring. På Facebook och i mobilen.
6 av 10 svenska internetanvändare använder Facebook – och gör det i allt större utsträckning från sina mobiler. Med det har Facebook gjort klart att det är mobile first som gäller, inte minst för att de företag som använder sig av det sociala nätverket ska nå sina kunder.
Men vad innebär det snabbföränderliga, digitala landskapet? Hur förändrar de allt fler plattformarna spelreglerna för marknadsföring – och vilka nya möjligheter öppnar sig?
På Mobilbusiness heldagskonferens Mobilize Your Business delar Johnas Liljegren, Client Partner på Facebook, med sig av insikter om och trender för mobil marknadsföring. Dessutom avslöjar han hur företag kan lyckas på Facebook genom att fokusera på människor, inte marknadsföring.
Läs mer om Mobilize Your Business här.
Säkra din plats i dag. Köp biljett här.