-
PLUS
Krönika: Bra jobbat! Du har simmat 1 meter – se alla uppgifter om ditt träningspass här
-
PLUS
Airpods: 11 tips för att hitta okända funktionerna och lösa vanliga problem
-
PLUS
Googles Pixel 10-lansering på djupet
-
PLUS
Krönika: När AI behöver en ständig övervakare
-
PLUS
Långtidstest: Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Krönika: När AI meckar med våra bilder utan att vi bett om det
-
PLUS
Allt du behöver veta om mobilens skärm
-
PLUS
Krönika: Tunnare telefoner som gör skillnad
-
PLUS
Specialtest: Dubbel batteritid med esim i Galaxy Watch 8 Classic
-
PLUS
Krönika: In i framtiden med en uråldrig mobil
Galaxy Members-appen sätter stopp
Samsung bekräftar: Tekniska problem med Galaxy Buds-erbjudande till S10

Den som förbokat en Galaxy S10 är utlovad ett par trådlösa hörlurar utan extra kostnad. Flera har dock problem med att få de utlovade hörlurarna och Samsung bekräftar för Mobil att man har tekniska problem.
Kunder som har förbokat antingen Galaxy S10 eller Galaxy S10 Plus från Samsung själva, från operatörer eller andra återförsäljare har blivit lovade att få ett par Galaxy Buds utan extra kostnad. Hörlurarna har dock inte levererats direkt utan som kund ska man beställa sina Buds i appen Galaxy Members i telefonen. Det har dock flera kunder misslyckats med.

Läsare har hört av sig till Mobil och meddelat att appen inte fungerar, att man får meddelande om felaktigt IMEI-nummer och att det även varit problem att få svar från Samsung och operatörerna angående hur man kan lösa problemet.
Till Mobil svarar Hanna Brenner på Samsung i Sverige att det rör sig om tekniska problem men hon hävdar att de jobbar löpande för att hjälpa alla kunder som stött på problem när de försökt registrera erbjudandet i sin telefon.