-
PLUS
Så länge håller en mobil, snabbladdningens effekt och mer – Mobil svarar
-
PLUS
Krönika: Tre mobilhändelser som blir mina höjdpunkter 2026
-
PLUS
Mobil förutsäger mobilåret 2026 (del 1)
-
PLUS
Årets bästa produkter och viktigaste händelser – Mobil sammanfattar 2025
-
PLUS
Krönika: Okej, men hur agerar mobiloperatörerna i kaoset?
-
PLUS
Mobil svarar om telefonerna som blockeras i 2G- och 3G-nedstängningen
-
PLUS
PTS bär skulden när mobiler spärras med kort varsel
-
PLUS
Krönika: Bästa prylen jag någonsin köpt
-
PLUS
Nyheterna som gör mobilens batteri bättre
-
PLUS
Krönika: 7 års uppdateringar men laddkontakten är slut
Fullständigt poänglöst
Apptest: Rambo
Att göra spel på Rambo är väl ingen dum idé i grund och botten, om det ens funnits en idé att börja med.
Spelvärld ett: Skogs- och stadssmygare där du kan gillra fällor och har som mål att inget möte med fienden ska ha dödlig utgång. Spelvärld två: Djungelsmygare som utmynnar i totalt vansinnesröj. Spelvärld tre: Ökensmygare med en hel del coola tunnel- och grottmiljöer. Spelvärld fyra: Upprepa del två typ. Fyra meningar som hade gjort den ikoniska filmserien rättvisa samtidigt som det hade blivit ett grymt kul spel.
Rambo är emellertid ett ”endless runner-spel” i förstapersonsvy med karaktärernas namn som enda koppling till filmerna, grafik som var dassig redan när Rambo 4 släpptes och kontroller som verkar ha fått hela den Afghanska ökensanden från Rambo 3 bland kugghjulen. Maken till tröttsamt och historielöst licensspel får du faktiskt leta rätt hårt för att hitta.