-
PLUS
Nyheterna som gör mobilens batteri bättre
-
PLUS
Krönika: 7 års uppdateringar men laddkontakten är slut
-
PLUS
Duell: Vikbara Honor Magic V5 mot Samsung Galaxy Z Fold 7
-
PLUS
Krönika Apple Intelligence: Skrattretande
-
PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
-
PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
-
PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
-
PLUS
Krönika: Tunnkollaps – Motorola har 13 dagar på sig att lägga ner Edge 70
-
PLUS
Duell bästa vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Google Pixel 10 Pro Fold
-
PLUS
Krönika: Iphone Air kommer att floppa
Freemium till fullpris
Apptest: Teenage Mutant Ninja Turtles
Av någon anledning är det alltid snudd på lurendrejeri så snart Turtles är inblandade i ett mobilspel.
Ninjapaddorna har blivit långfilm igen och Givetvis hasplar Nickelodeon ur sig ett licensspel av det hela. Precis som med föregångaren Rooftop Run handlar det om ett Turtles-spel du betalar för, men som du sedan nästan omgående uppmanas betala för igen via små in app-köp. Det handlar om allt från nya attacker till extra vapen och olika bonusprylar som spelet bestämt hävdar är ett måste för att ta dig vidare (när det inte är det)
Här handlar det om ett fånigt simpelt slagsmålsspel som egentligen inte behöver några uppgraderingar för att klaras av förvisso, men att betala pengar för något som nästan omgående börjar ropa efter fler pengar är bara ren idioti. Att spelet sedan är extremt oinspirerat i grund och botten gör det hela bara ännu mer idiotiskt.