-
PLUS
Mobil svarar om telefonerna som blockeras i 2G- och 3G-nedstängningen
-
PLUS
PTS bär skulden när mobiler spärras med kort varsel
-
PLUS
Krönika: Bästa prylen jag någonsin köpt
-
PLUS
Nyheterna som gör mobilens batteri bättre
-
PLUS
Krönika: 7 års uppdateringar men laddkontakten är slut
-
PLUS
Duell: Vikbara Honor Magic V5 mot Samsung Galaxy Z Fold 7
-
PLUS
Krönika Apple Intelligence: Skrattretande
-
PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
-
PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
-
PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
Sjätte gången i rad
Halebop har nöjdast privatkunder i år igen
Sjätte gången i rad och tolv gånger på fjorton år.
Teleoperatören Halebop har för sjätte gången i rad rankats högst i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer av privatkunder. Det är sjätte året i rad som operatören har Sveriges mest nöjda kunder, och tolfte gången sedan SKI:s undersökningar startade 1996.
I ett pressmeddelande säger Johanna Sahlman, Head of Halebop, att "Vi har genom åren vunnit många priser, men ingenting går upp mot SKI-vinsten. Att få ett kvitto av våra kunder att de uppskattar det arbete vi lägger ner är det finaste priset man kan få."
Enligt Halebop kommer nu SKI-vinsten att firas tillsammans med kunderna med överraskningar som kommer att presenteras på webbplatsen och i appen under den närmsta veckan.