-
PLUS
Krönika: Alla kan inte köpa begagnat
-
PLUS
7 viktigaste nyheterna som kommer till Iphone, Ipad och Apple Watch
-
PLUS
Sju mobiltips för semestern – mer uppkopplad, billigare, smartare
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkarna låter andra göra jobbet
-
PLUS
Krönika: Hoppet lever – IOS och Android kan visa innovationskraft
-
PLUS
Mobil svarar: Airtag-alternativ, mobil för hörapparat, Sony Xperia och bäst från Google
-
PLUS
Krönika: Sonys resa från störst till obefintlig
-
PLUS
28 mobilabonnemang för under 200 kronor i månaden
-
PLUS
Krönika: Mobilen halkade och störtade ner i asfalten
-
PLUS
I stället för Gmail: Bättre e-post i mobilen
Sjätte gången i rad
Halebop har nöjdast privatkunder i år igen

Sjätte gången i rad och tolv gånger på fjorton år.
Teleoperatören Halebop har för sjätte gången i rad rankats högst i Svenskt kvalitetsindex (SKI) årliga undersökning av kundnöjdheten hos Sveriges mobiloperatörer av privatkunder. Det är sjätte året i rad som operatören har Sveriges mest nöjda kunder, och tolfte gången sedan SKI:s undersökningar startade 1996.
I ett pressmeddelande säger Johanna Sahlman, Head of Halebop, att "Vi har genom åren vunnit många priser, men ingenting går upp mot SKI-vinsten. Att få ett kvitto av våra kunder att de uppskattar det arbete vi lägger ner är det finaste priset man kan få."
Enligt Halebop kommer nu SKI-vinsten att firas tillsammans med kunderna med överraskningar som kommer att presenteras på webbplatsen och i appen under den närmsta veckan.