1
1
https://www.mobil.se/nyheter/kronikor/jag-beklagar-om-du-kanner-dig-hjalplos-vi-finns-har
571126
Krönikor
sant
När allt känns hopplöstPlus

Jag beklagar om du känner dig hjälplös, vi finns här

[{ msrc: 'https://www.mobil.se/sites/mobil.se/files/styles/teaser-705/public/telenor_support.png?itok=LLXq-tK5', src: 'https://www.mobil.se/sites/mobil.se/files/styles/retina/public/telenor_support.png?itok=A6nTL_oj', osrc: 'https://www.mobil.se/sites/mobil.se/files/telenor_support.png', w: 2000, h: 937, title: ' ' },]
Låt oss hjälpas åt. Vi är på din sida i kampen mot undermåliga mobila tjänster och bristande service.

När tekniken inte fungerar kan man beklaga sig om det för en kompis. Kanske har du suttit i upprepade telefonköer till din mobiloperatör eftersom de inte har några andra smidigare sätt att kontakta kundtjänst. Kanske har du gång på gång, när du väl kommit fram, blivit lovad att nu ska det fungera, för “vi har nollställt alla inställningar i ditt abonnemang”.

Läs hela artikeln – bli plusmedlem