-
PLUS
Krönika: När AI behöver en ständig övervakare
-
PLUS
Långtidstest: Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Krönika: När AI meckar med våra bilder utan att vi bett om det
-
PLUS
Allt du behöver veta om mobilens skärm
-
PLUS
Krönika: Tunnare telefoner som gör skillnad
-
PLUS
Specialtest: Dubbel batteritid med esim i Galaxy Watch 8 Classic
-
PLUS
Krönika: In i framtiden med en uråldrig mobil
-
PLUS
Samsung Galaxy S7 vs S25 – Så mycket har hänt på nio år
-
PLUS
Duell i tunnaste vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Honor Magic V3
-
PLUS
Krönika: Världens tunnaste mobiltelefon
Samarbete mellan Telia och Spotify
Mer musik på Harrys med Spotify

På sikt ska krogkedjans gäster själva kunna styra musiken.
– Vi vet hur viktig musiken är för atmosfären på våra krogar och tror på en ökad interaktivitet för en ännu bättre musikupplevelse. Därför är det spännande att vi går in i ett samarbete med Spotify som gör att vi kan anpassa musiken efter tillfället, besökarna och stämningen på krogen, säger Gustav Löfving, marknadschef för Harrys, i ett pressmeddelande.
Samarbetet innebär bland annat att Harrys och Spotify testar en rad interaktiva funktioner vilka ska skapa en bättre musikupplevelse för kroggästen. Samtidigt får Harrys tillgång till Spotifys musikkatalog. På sikt ska gästerna själva kunna styra musiken. Harrys är den första restaurangskedjan i världen som samarbetar med Spotify Enterprise.
Kedjan finns på 40 orter runt om i landet.
Uppkopplingen till Spotify sker via wifi-uppkopplade surfplattor. Den tekniska implementeringen av hela tjänsten sköts av Telia.
Det första pilotprojektet startar i Värnamo om ett par veckor.