-
PLUS
Krönika: Ökande likriktning och mer av samma
-
PLUS
Apples lansering på djupet
-
PLUS
Prisvärda mobiler, Swedbank, problemlösning, Xiaomi 15 Ultra och mer – Mobil ger svar
-
PLUS
Krönika: Därför kan vi förvänta oss en ny Windows-telefon - del 2
-
PLUS
Krönika: Därför kan vi förvänta oss en ny Windows-telefon
-
PLUS
Krönika: Bra jobbat! Du har simmat 1 meter – se alla uppgifter om ditt träningspass här
-
PLUS
Airpods: 11 tips för att hitta okända funktionerna och lösa vanliga problem
-
PLUS
Googles Pixel 10-lansering på djupet
-
PLUS
Krönika: När AI behöver en ständig övervakare
-
PLUS
Långtidstest: Samsung Galaxy S25
Samarbete mellan Telia och Spotify
Mer musik på Harrys med Spotify

På sikt ska krogkedjans gäster själva kunna styra musiken.
– Vi vet hur viktig musiken är för atmosfären på våra krogar och tror på en ökad interaktivitet för en ännu bättre musikupplevelse. Därför är det spännande att vi går in i ett samarbete med Spotify som gör att vi kan anpassa musiken efter tillfället, besökarna och stämningen på krogen, säger Gustav Löfving, marknadschef för Harrys, i ett pressmeddelande.
Samarbetet innebär bland annat att Harrys och Spotify testar en rad interaktiva funktioner vilka ska skapa en bättre musikupplevelse för kroggästen. Samtidigt får Harrys tillgång till Spotifys musikkatalog. På sikt ska gästerna själva kunna styra musiken. Harrys är den första restaurangskedjan i världen som samarbetar med Spotify Enterprise.
Kedjan finns på 40 orter runt om i landet.
Uppkopplingen till Spotify sker via wifi-uppkopplade surfplattor. Den tekniska implementeringen av hela tjänsten sköts av Telia.
Det första pilotprojektet startar i Värnamo om ett par veckor.