-
PLUS
Krönika: Alla kan inte köpa begagnat
-
PLUS
7 viktigaste nyheterna som kommer till Iphone, Ipad och Apple Watch
-
PLUS
Sju mobiltips för semestern – mer uppkopplad, billigare, smartare
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkarna låter andra göra jobbet
-
PLUS
Krönika: Hoppet lever – IOS och Android kan visa innovationskraft
-
PLUS
Mobil svarar: Airtag-alternativ, mobil för hörapparat, Sony Xperia och bäst från Google
-
PLUS
Krönika: Sonys resa från störst till obefintlig
-
PLUS
28 mobilabonnemang för under 200 kronor i månaden
-
PLUS
Krönika: Mobilen halkade och störtade ner i asfalten
-
PLUS
I stället för Gmail: Bättre e-post i mobilen
Fullständigt poänglöst
Apptest: Rambo
Att göra spel på Rambo är väl ingen dum idé i grund och botten, om det ens funnits en idé att börja med.
Spelvärld ett: Skogs- och stadssmygare där du kan gillra fällor och har som mål att inget möte med fienden ska ha dödlig utgång. Spelvärld två: Djungelsmygare som utmynnar i totalt vansinnesröj. Spelvärld tre: Ökensmygare med en hel del coola tunnel- och grottmiljöer. Spelvärld fyra: Upprepa del två typ. Fyra meningar som hade gjort den ikoniska filmserien rättvisa samtidigt som det hade blivit ett grymt kul spel.
Rambo är emellertid ett ”endless runner-spel” i förstapersonsvy med karaktärernas namn som enda koppling till filmerna, grafik som var dassig redan när Rambo 4 släpptes och kontroller som verkar ha fått hela den Afghanska ökensanden från Rambo 3 bland kugghjulen. Maken till tröttsamt och historielöst licensspel får du faktiskt leta rätt hårt för att hitta.
