-
PLUS
Krönika: Google är bra på gratis men usla på att ta betalt
-
PLUS
Så kan Xiaomi-telefonen bli Mac-datorns och Iphones bästa vän
-
PLUS
Chromecast-problemen visar hur svårt det är att lita på Google och andra jättar
-
PLUS
Passkeys: Därför behöver du veta mer om dem
-
PLUS
Krönika: Lärdomar från MWC 2025 – röststyrning är AI:s värsta fiende
-
PLUS
Fördjupning: Tankar och teknik bakom kamerorna i Samsung Galaxy S25
-
PLUS
Mobil svarar om Telenor-problem, seniorklocka, Airtag-konkurrenter och mer utrymme i Google Foto
-
PLUS
Krönika: Dilemmat när Apple dödar sin sista och enda kompakta Iphone
-
PLUS
Flera nyheter i Samsungs mobiler med One UI 7 och Android 15 – Så funkar de
-
PLUS
Krönika: Jag spår framtiden ett år framåt genom att se ett år bakåt
Fullständigt poänglöst
Apptest: Rambo
Att göra spel på Rambo är väl ingen dum idé i grund och botten, om det ens funnits en idé att börja med.
Spelvärld ett: Skogs- och stadssmygare där du kan gillra fällor och har som mål att inget möte med fienden ska ha dödlig utgång. Spelvärld två: Djungelsmygare som utmynnar i totalt vansinnesröj. Spelvärld tre: Ökensmygare med en hel del coola tunnel- och grottmiljöer. Spelvärld fyra: Upprepa del två typ. Fyra meningar som hade gjort den ikoniska filmserien rättvisa samtidigt som det hade blivit ett grymt kul spel.
Rambo är emellertid ett ”endless runner-spel” i förstapersonsvy med karaktärernas namn som enda koppling till filmerna, grafik som var dassig redan när Rambo 4 släpptes och kontroller som verkar ha fått hela den Afghanska ökensanden från Rambo 3 bland kugghjulen. Maken till tröttsamt och historielöst licensspel får du faktiskt leta rätt hårt för att hitta.
