- 
                    
                            PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
 - 
                    
                            PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Tunnkollaps – Motorola har 13 dagar på sig att lägga ner Edge 70
 - 
                    
                            PLUS
Duell bästa vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Google Pixel 10 Pro Fold
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Iphone Air kommer att floppa
 - 
                    
                            PLUS
Nästa flaggskepp, T9, Lyca Mobile, vad är bildmotor och mer – Mobil svarar
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Allt är relativt, storleken också
 - 
                    
                            PLUS
Duell: Samsung Galaxy A17 mot Motorola Moto G56
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Snabb mobil oavsett prestanda
 
Till synes en lyckad jakt
Youtube har passerat ny milstolpe
        Youtubes upptrappade jakt på annonsblockerare verkar löna sig enligt nya siffror.
            Annons
            
I takt med att Youtube har intensifierat sin kamp mot annonsblockerare har det blivit ett mer omfattande arbete bland användare att installera och avinstallera nya annonsblockerare för att slippa betala. Det har också resulterat i att allt fler har valt att betala för Youtube Premium för att slippa annonser.
Nu meddelar Youtube att antalet prenumeranter på Youtube Music och Youtube Premium har passerat 100 miljoner användare i januari 2024 om man inkluderar de som använder testversionen av tjänsten. Detta är, enligt Lyor Cohen som är global chef för musik på Youtube, en ökning med 20 miljoner det senaste året.