-
PLUS
Krönika: Alla kan inte köpa begagnat
-
PLUS
7 viktigaste nyheterna som kommer till Iphone, Ipad och Apple Watch
-
PLUS
Sju mobiltips för semestern – mer uppkopplad, billigare, smartare
-
PLUS
Krönika: Mobiltillverkarna låter andra göra jobbet
-
PLUS
Krönika: Hoppet lever – IOS och Android kan visa innovationskraft
-
PLUS
Mobil svarar: Airtag-alternativ, mobil för hörapparat, Sony Xperia och bäst från Google
-
PLUS
Krönika: Sonys resa från störst till obefintlig
-
PLUS
28 mobilabonnemang för under 200 kronor i månaden
-
PLUS
Krönika: Mobilen halkade och störtade ner i asfalten
-
PLUS
I stället för Gmail: Bättre e-post i mobilen
Produkter får vänta
Sonos-appen fortsätter orsaka problem

Företaget väljer att skjuta upp produktlanseringar på obestämd tid för att fixa sin app.
När Sonos lanserade sin nya app fick de utstå massiv kritik för dess funktionalitet och brist på funktioner, vilket fick företaget att gå ut med en ursäkt och en tidsplan för kommande uppdateringar.
Nu visar det sig att man under arbetet har hittat buggar som har fått företaget att vidta mer omfattande åtgärder. I ett uttalande säger man att man just nu prioriterar appen över allt annat, och därmed väljer att skjuta upp två produktlanseringar från fjärde kvartalet 2024 på obestämd tid.
Sonos nämner inte vilka produkter det är som har hamnat på väntelistan, men det ryktas om att den ena ska vara en soundbar som ska ersätta flaggskeppet Arc. En gissning är att produkterna istället kommer att presenteras på CES-mässan som brukar gå av stapeln i januari.