-
PLUS
Duell i tunnaste vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Honor Magic V3
-
PLUS
Krönika: Världens tunnaste mobiltelefon
-
PLUS
24 timmar med nya Samsung Galaxy
-
PLUS
Samsungs lansering av Galaxy Z Flip 7, Z Fold 7 och Galaxy Watch 8 på djupet
-
PLUS
Krönika: När en mobiltelefon förtjänar en allvarlig varning
-
PLUS
Mobil svarar: Uppdateringskrav, Doro-kritik, bättre ljud, Huawei-alternativ och mer
-
PLUS
Krönika: Att bryta dominans med bättre som inte är dyrare
-
PLUS
Upptäck alla möjligheter med din Garmin-klocka – Våra bästa tips del 2
-
PLUS
Krönika: Apple Watch i Android väcker drömmen
-
PLUS
Upptäck alla möjligheter med din Garmin-klocka – Våra bästa tips del 1
Produkter får vänta
Sonos-appen fortsätter orsaka problem

Företaget väljer att skjuta upp produktlanseringar på obestämd tid för att fixa sin app.
När Sonos lanserade sin nya app fick de utstå massiv kritik för dess funktionalitet och brist på funktioner, vilket fick företaget att gå ut med en ursäkt och en tidsplan för kommande uppdateringar.
Nu visar det sig att man under arbetet har hittat buggar som har fått företaget att vidta mer omfattande åtgärder. I ett uttalande säger man att man just nu prioriterar appen över allt annat, och därmed väljer att skjuta upp två produktlanseringar från fjärde kvartalet 2024 på obestämd tid.
Sonos nämner inte vilka produkter det är som har hamnat på väntelistan, men det ryktas om att den ena ska vara en soundbar som ska ersätta flaggskeppet Arc. En gissning är att produkterna istället kommer att presenteras på CES-mässan som brukar gå av stapeln i januari.