- 
                    
                            PLUS
Oppo om Hasselblad, europeisk expansion och hur de ska lyckas
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Till botten med Oppo och Oneplus
 - 
                    
                            PLUS
Oneplus Sverigechef berättar om Oneplus 15 och AI på svenska
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Tunnkollaps – Motorola har 13 dagar på sig att lägga ner Edge 70
 - 
                    
                            PLUS
Duell bästa vikbara: Samsung Galaxy Z Fold 7 mot Google Pixel 10 Pro Fold
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Iphone Air kommer att floppa
 - 
                    
                            PLUS
Nästa flaggskepp, T9, Lyca Mobile, vad är bildmotor och mer – Mobil svarar
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Allt är relativt, storleken också
 - 
                    
                            PLUS
Duell: Samsung Galaxy A17 mot Motorola Moto G56
 - 
                    
                            PLUS
Krönika: Snabb mobil oavsett prestanda
 
Ny design orsakar problem
Samsung stoppar försäljningen av Galaxy Buds 3 Pro
        Samsungs nya lurar dras tillfälligt tillbaka efter rapporterade problem med att silikonpropparna går sönder.
Redan för några dagar sedan började det dyka upp rapporter från personer som köpt Samsungs nya lurar Galaxy Buds 3 Pro. De hade problem med att silikonpropparna går sönder när de tog ut lurarna.
Problemet verkar bero på Samsungs nya design på Pro-modellen, som har en hård plastring vid basen av öronpropparna för att säkerställa en bra passform.
Nu har Samsung bekräftat för publikationen Android Authority att så är fallet, och att man slutar leverera lurarna tills problemet är löst. På Samsungs hemsida har man även fördröjt lanseringsdatumet från 24 juli till, i skrivande stund, 28 augusti.
Samsung har även gått ut på den egna hemsidan och skriver att "Om du upplever några problem med den produkt du köpt kan du besöka ett närliggande servicecenter för att få lämpliga åtgärder såsom byte eller återbetalning."